Al bijna 4 maanden | Déjà presque 4 mois - Reisverslag uit Battice, België van Rick Galen - WaarBenJij.nu Al bijna 4 maanden | Déjà presque 4 mois - Reisverslag uit Battice, België van Rick Galen - WaarBenJij.nu

Al bijna 4 maanden | Déjà presque 4 mois

Door: Rick van Galen

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 December 2013 | België, Battice

Zo! Dat is lang geleden! 102 dagen, 23 uur, 53 minuten en 11 seconden om precies te zijn. Maar wie houd het bij? Ik niet.

Dagen vliegen om. Nog even en het is alweer kerst. Er is veel gebeurd afgelopen paar maanden. Zó veel dat ik het grootste gedeelte alweer vergeten ben. Ergens in oktober zijn we met een paar studenten naar Brussel geweest om Stromae te zien. Helaas voor ons dachten ook 20.000 andere mensen dat. Dus toen besloten we om naar een ander plein te gaan waar een 'groot' scherm scheen te hangen. 'T scherm was ongeveer net zo groot als een reguliere kijkbuis. En vanwege dat resulteerde de avond meer in praten, drinken en eten dan naar het optreden kijken.

Hier speel in ondertussen ook tennis. Helaas maar 2 uur per week maar iets is beter dan niets hè? Het is trouwens niet echt trainen maar gewoon een beetje vrijspelen. Dus Marcel, als je dit leest, ik mis je trainingen!

Vorige week zijn we naar Cologne geweest zoals jullie misschien wel op Facebook hebben kunnen zien. Dagje uit met de rest van de uitwisselingsstudenten. Kerstmarkt bezocht, kerk beklommen en vage Duitse dingen gegeten (was nog niet eens zo slecht).

Hier een korte samenvatting van mijn (interessante) leven in Belgë;

● Keelontsteking gehad
● Uitgegleden tegen een ping-pong tafel
● Grasmaaier in de prak gereden

Dat was zo'n beetje wel alles. Nee grapje. God ik ben hilarisch.
Ik heb ontzettend veel vrienden gemaakt en al de nodige bijnamen ontvangen. School gaat trouwens ook steeds beter. M'n rapport is nog niet super. Maar hé, je kan niet alles hebben.

Tot nu toe vermaak ik me dus prima! Al mis ik Nederland af en toe toch stiekem wel een beetje.

Groetekes uit het altijd zo warme België,

Rick

  • 09 December 2013 - 22:16

    Yvonne:

    Leuke foto's! Enne.. Cologne heet in het Nederlands gewoon Keulen hoor ;)
    xxx

Tags: Belgique, België

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 3802

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

Belgique

Landen bezocht: